زائر کمیجانی تاکید کرد:

راهیان نور فرصتی بی بدیل برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

شادی همتی گفت: راهیان نور یک فرصت استثنایی برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای دانش آموزان و حضور در یادمان‌های دفاع مقدس باعث زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۹۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان شادی همتی دانش آموزان کمیجانی حاضر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت؛ از برکات راهیان نور نهادینه شدن فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین نسل جوان و دانش آموزان است و اردوهای راهیان نور خدمت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان قسم خورده نمایش داده شود.

وی با تاکید بر انتقال و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان چه فداکاری و چه ایثارگری برای حفظ کشور داشتند و شهدا انسان‌های پاک و ازخود گذشته‌ای بودند که برای اهداف انقلاب اسلامی پا به این دانشگاه گذاشتند و با جانهای خود پای درختان انقلاب خونهای بسیاری ریختند و اهداف مقدسی را برای این منظور ترسیم کردند.

دانش آموز کمیجانی تصریح کرد: زائران باید توجه جدی به زیارت با معرفت از این مناطق داشته باشند و راهیان نور یعنی کنار گذاشتن بدی‌ها؛ خون شهدا هنوز ساری و جاری است؛ راهیان نور یعنی راه روشنایی و سعادت.

همتی با تاکید بر اینکه راهیان نور یک فرصت بی بدیل برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان است، گفت: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس باعث زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: استقبال گسترده از سفرهای راهیان نور نشان دهنده قدرشناسی دانش آموزان از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار