خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسگری (علیه السلام) دومین همایش خادمین شهدای فلاورجان (ویژه خواهران ) با محوریت نهج البلاغه در حسینیه سیدالشهدا (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۸۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسگری (علیه السلام) دومین همایش خادمین شهدای فلاورجان (ویژه خواهران ) با محوریت نهج البلاغه در حسینیه سیدالشهدا (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در این مراسم جعفری از حافظان کل نهج البلاغه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) امانتداری ، راستگویی و داشتن حسن خلق را از شاخصه های یک دوست خوب برشمرد .

جعفری در تفسیر خطبه ۱۸۲ نهج البلاغه گفت: اهل قرائت و تلاوت قرآن بودن، انجام فرائض دینی که از مهم ترین آنها داشتن محبت نسبت به خاندان اهل بیت (علیهم السلام) است، زنده کردن سنت پیامبر اکرم و مبارزه با بدعت ها، لبیک گفتن به امام زمان حاضر به هنگام جهاد از مهم ترین شرایط محبوب دل مولا شدن است.

وی در ادامه افزود: باید نسبت به امام زمان خود اعتماد کافی داشته باشیم که این امر تنها با شناخت خوبی های ایشان میسر است .‌

جعفری در پایان تشریح کرد : توجه به فصاحت و بلاغت حضرت علی(ع) دلیل از بین رفتن رذیله های اخلاقی نامناسب است همچنین توجه به عظمت و بزرگی خداوند باعث کوچک نشان دادن این دنیا در مقابل چشمان شما خواهد شد ‌ .‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها