رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: در پایان روز ششم مهلت ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس در کردستان به ۱۶۷ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۸۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال با بیان اینکه در ششمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۰ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان کردستان نام نویسی کردند، اظهار داشت: از این تعداد سه نفر زن و ۲۷ نفر نیز مرد بودند.

وی افزود: در ششمین روز از مهلت نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره هشت نفر، حوزه انتخابیه بیجار پنج نفر شامل سه مردم و دو زن، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان هفت نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه دو نفر و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نیز هشت نفر شامل یک زن و هفت مرد ثبت نام خود را نهایی کردند.


خوش اقبال یادآور شد: امروز آخرین روز از مهلت یک هفته ایی برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و ستاد‌های ثبت نام مستقر در فرمانداری شهرستان‌های سنندج، بیجار، سقز، مریوان و قروه همچنان برای ثبت نام داوطلبان آماده هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات