خبرهای داغ:

همایش "ماه و ما " در قزوین برگزار شد/اقدامات هلال احمر به واسطه حضور داوطلبان است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حوزه جمعیت هلال احمر قدم هایی که برداشته ایم و کارهای خوبی را که انجام داده و به ثبت رسانده ایم همه با کمک داوطلبان این جمعیت بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۶۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب "همایش ماه و ما" ویژه اعضائ بشردوست جمعیت هلال احمر استان قزوین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حبیب درگاهی مشاور رئیس و رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر کشور، هدایت الله جمالی استاندار قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین کشوری ، استانی و داوطلبان، امدادگران و جوانان بشردوست جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در ابتدا طی سخنانی چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب را به همه داوطلبانی که از خودشان می گذرند تا این که به انسان ها خدمت کنند را تبریک گفت و در ادامه بیان کرد: ما در حوزه جمعیت هلال احمر قدم هایی که برداشته ایم و کارهای خوبی را که انجام داده و به ثبت رسانده ایم همه با کمک داوطلبان این جمعیت بوده است.

وی در ادامه افزود: امروز هلال احمر قزوین به عنوان یک نهاد مردمی و اجتماعی توانسته پایگاه خوبی را در میان مردم استان کسب کند و اینگونه بوده که هلال احمر استان در همه رخدادهایی که در کشور به وقوع پیوسته توانسته قدرتمند ظاهر شود.

آصفی یادآور شد: در سیل اخیر مردم عزیز و همیشه در صحنه استان قزوین با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی، مشارکت گسترده و بی سابقه ای در راستای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده داشتند بطوری که مردم بشردوست این استان مقام سوم مشارکت را در میان سایر استان های کشور بدون توجه به نسبت جمعیتی از کل کشور به دست آورند که قطعا با رعایت نسبت جمعیتی این مقام بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: هلال احمر در میان مردم کشور جایگاه و پایگاه خود را بدست آورده اما مردم استان قزوین نگاه ویژه ای به هلال احمر دارند که این خود جای قدردانی و تشکر دارد.

قابل ذکر است؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، با حضور در این مراسم عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان قزوین شد و لباس قرمز و سفید هلال احمر را به تن کرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار