معاون سازمان بیداری اسلامی گفت:استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با پدید آوردن داعش به دنبال نابودی بسیج بودند ولی چیزی که باعث شد در نهایت داعش شکست بخورد الگوپذیری بسیج از حادثه عاشورا بود.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۳۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ دکتر ملک‌حسین اکبری سفیر ایران در کشور لیبی و معاون سازمان بیداری اسلامی در یادواره شهدای کوی رودکی و طالقانی شهر اراک که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد با بیان اینکه هر گروهی که به جبهه های جنگ می آید با توجه به اعتقادات خود می جنگد، گفت: حتی رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها و گروه تروریستی داعش نیز با توجه به اعتقادات خود به جنگ با سایر گروه ها و احزاب می روند.

وی افزود: در کنار تفکر های منحط جبهه غربی-عبری-عربی، تفکر بسیجی متولد شد. این تفکر در دفاع مقدس تبلور پیدا کرد که البته کل دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نسیمی از حادثه عاشوراست.

اکبری با اشاره به اینکه تمام نیروهای مسلح دنیا در مقابل تفکر بسیجی درمانده شده اند، تصریح کرد: به همین دلیل آمریکایی ها در صدد ایجاد گروهی برآمدند تا در مقابل بسیج قد علم کند و بتواند این گروه مردمی را نابود کند

وی افزود: این گروه داعش نامگذاری شد و توانست برای چند سالی در غرب آسیا قدرت نمایی کند ولی در نهایت در مقابل تفکر بسیج به شکست محکوم شد و این شکست به خاطر آن بود که بسیج الگو و شاخص داشت ولی آنان الگویی نداشتند و الگوی بسیج حادثه کربلا بود که در نهایت باعث شد تا این تفکر داعش را هم شکست دهد.

سفیر سابق ایران در لیبی با بیان اینکه همه بشر به افق ظهور نگاه می کند، تصریح کرد: اما حزب شیعه نگاهی بسیار عمیق تر به این قضیه دارد. استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است تا بتواند با نابودی آن زندگی راحت تری در دنیا داشته باشد. این در حالی است که با وجود تفکر بسیجی زندگی راحت تری برای تمام مردم دنیا ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان هیچگاه دست از خباثت خود بر نخواهند داشت و فشارها بیشتر هم می شود. البته در طرف مقابل ما هم دست از این تفکر برنداشته و این تفکر را در جای جای دنیا گسترش خواهیم داد که از جمله آن می توان به حشد الشعبی، حزب الله لبنان، حوثی های یمن و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات