خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا در منطقه گفت: مدعیان دروغین، باید حقوق بشر راستین را در اسلام ناب محمدی (ص) و کلام حضرت علی (ع) جستجو کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۰۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با وجود ادعاهای حقوق بشری، آمریکا در قالب تحریم های ظالمانه، از ورود داروهای مورد نیاز برای درمان بیماری های صعب العلاج به کشورمان جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: تفرقه افکنی در کشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان از توطئه‌های استکباری و آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر است که به کشته شدن هزاران نفر از مردم بی دفاع و بیگناه منجر شده است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: نظام سلطه خواهان ایجاد ناامنی در کشورمان همانند برخی کشورهای منطقه و همسایه است.
وی با اشاره با ۱۶ آذر و روز دانشجو افزود: این روز یادآور شهادت دانشجویانی است که به جرم ایستادگی در برابر استعمار و استبداد پهلوی توسط دژخیمان طاغوت به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام  پورمحمدی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی افزود: متاسفانه در سال های اخیر برخی افراد در ساخت و سازهای مسکونی و تجاری، با تخلف از قانون به ویژه با افزایش طبقات و عدم عقب کشی ها، حقوق مردم را زیرپا می گذارند.
وی اضافه کرد: شهرداری ها نیز باید در راستای اجرای قانون، نگرش یکسانی نسبت به همه شهروندان داشته و با تخلفات ساخت و سازها برخورد قاطع کنند.

ارسال نظرات