خبرهای داغ:
سردار شاهچراغی در جمع طلاب قم:

دست‌های پشت پرده برای ترویج فساد در قم برنامه دارند

فرمانده سپاه استان قم گفت: وجهه انقلابی و دینی قم باید روز به روز تقویت شود و طلاب و فضلا در این راستا وظیفه دارند؛ امروز دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که فساد را در قم ترویج دهند.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۶۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار شاهچراغی در جلسه طلاب و فضلای دامغانی مقیم قم که عصر پنجشنبه در مؤسسه هادیان کوثر برگزار شد، اظهار داشت: این روز‌ها در کشور و پیرامون آن مخصوصا در عراق و لبنان حوادثی می‌گذرد که بی ارتباط با هم نیست و قاعدتا برای رسیدن به آنچه که در ایران اتفاق افتاده است، باید به دنبال ارتباط با دیگر حوادث باشیم.

وی ابراز داشت: از سال ۱۳۷۸ در پی جلسه‌ای که در پاریس شکل گرفت، سازمانی تحت عنوان "اتاق اقدام ایران" راه اندازی شد و در آنجا مسئولیت‌هایی که کشور‌های مختلف در جبهه استکبار حضور داشتند، در بین خود تقسیم کردند و همچنان این اتاق فعال است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان ساخت: امروز ساختار انقلاب اسلامی ایران مورد نظر نظام سلطه است؛ به همین دلیل دست از تلاش برای تضعیف و براندازی این نظام بر نمی‌دارند.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: اصلی که در نظام سلطه وجود دارد این است که انقلاب اسلامی نباید باشد و اگر هم هست، به شدت باید تضعیف شود.

وی بیان داشت: در اتاق اقدام پاریس، تقسیم کاری انجام شده که آمریکا مسئول اقدامات اقتصادی در ایران اسلامی و انگلیس مسئول اقدامات سیاسی است.

فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: همچنین اسرائیل مسئول اقدامات امنیتی، فرانسه مسئول اقدامات فرهنگی و اجتماعی مثل تضعیف حجاب و همجنس بازی و عربستان سعودی مسئولیت حمایت مالی و پشتیبانی این پروژه را بر عهده دارند.

سردار شاهچراغی ابراز داشت: با این تقسیم کار، نظام اسلامی در مقابل همه دنیای استکبار قرار دارد و شاید ساده انگاری باشد که برخی از حوادث را به جریانات سیاسی منتسب کنیم؛ آنچه پشت سر همه تحرکات ضد انقلابی و ضد دینی قرار دارد، یک عقبه جهانی است.

وی خاطرنشان ساخت: در سال ۱۳۸۸ بستر این تحرک، موضوع انتخابات و مسائل سیاسی بود که شاهد فتنه ۸۸ بودیم؛ در سال ۱۳۹۶ نیز مجددا ورود پیدا کرده و برنامه‌هایی داشته و خرابکاری‌هایی را انجام دادند.

فرمانده ارشد نظامی استان قم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته بر راه اندازی فتنه ۹۸ هشدار‌هایی داده بودند که دشمن بر این اساس در خردادماه امسال، برنامه‌هایی را در جنبش‌های کارگری داشته و مشکلاتی را به وجود آورند.

سردار شاهچراغی بیان داشت: نگاه دشمنان در سال ۹۸ (به جز حادثه اخیر) تا قبل از انتخابات قرار بود بر اساس تحرکات صنفی کار‌های خود را انجام دهند و در ابتدای سال تحصیلی نیز با موضوع فرهنگیان وارد شدند که موفق نبودند و در ادامه هم برنامه‌های دیگری داشتند.

وی اظهار داشت: زمانبندی که اتاق اقدام ایران در پاریس برای کشور داشتند، وضع موجود و شرایط فعلی نبود؛ چراکه انتخابات را در پیش داریم و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ برنامه داشتند تا یا نظام را تحت تأثیر قرار دهند که احراز و عدم احراز را به درستی انجام نداده و نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی، اپوزوسیون نظام اسلامی شوند و یا با فرض اینکه اگر نتوانستند شرایط را برای نمایندگان مجلس ایجاد کنند، اصل انتخابات اتفاق نیفتد و بتوانند به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه استان قم ابراز داشت: موضوع گرانی بنزین که پیش آمد، بستری برای ورود آنان شد تا بتوانند خرابکاری‌های خود را در کشور داشته باشند و با برنامه ریزی‌هایی که داشتند، اشخاصی را وارد فضا کرده و پول‌های بسیاری نیز خرج کردند تا بتوانند به اهداف خود برسند؛ اما ناکام ماندند.

سردار شاهچراغی خاطرنشان ساخت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خارج، بسیاری از افرادی که روز شنبه در خیابان‌ها حضور داشتند، روز یکشنبه به خیابان نیامدند و تعداد افراد، به شدت فروکش کرد؛ اما اغتشاشگران و آشوب گران خود را نشان داده و صحنه را خالی نکردند و خرابکاری‌هایی داشته اند.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها در همین اتفاقات اخیر ایران، پول بسیاری خرج کرده و برنامه زیادی را داشته اند.

فرمانده سپاهامام علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: دنیای استکبار به شدت بر روی قم حساس است؛ چراکه قم مرکز شیعه است و در همین دو روزی که در قم خبر خاصی نبود، در شبکه‌های ماهواره‌ای به شدت از عوامل خود انتقاد داشتند که چرا در قم کاری انجام نمی‌دهید و برنامه‌ای ندارید.

سردار شاهچراغی اظهار داشت: قم برای دشمن مهم است و ما باید نسبت به اتفاقات در این شهر هوشیار باشیم.

وی ابراز داشت: وجهه انقلابی و دینی قم باید روز به روز تقویت شود و طلاب و فضلا در این راستا وظیفه دارند؛ امروز دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که فساد را در قم ترویج دهند.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان ساخت: آنچه که تا به امروز قم را نگه داشته است، حضور حوزه علمیه انقلابی و مردم شهر مقدس قم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار