خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار وبرکات انقلاب اسلامی گفت: کار‌های بزرگ و تاریخی به برکت انقلاب انجام داده است که یکی از آن‌ها ایستادگی در برابر دیکتاتور‌ها و فروپاشی نظام مارکسیست است.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۶۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری در گردهمایی اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه که باهدف "بررسی تحولات اخیر منطقه" در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت:مکتب رئالیسم از ابتدای تولد تا زمان مرگ برای انسان برنامه دارد.

وی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در ترویج معارف دینی افزود:حوزه علمیه وظیفه دارد برنامه دینی برای مسلمانان از تولد تا مرگ داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد:۴۰ سال است که چند نفر از پشت‌صحنه، اقتصاد ایران را اداره می‌کنند و هیچ‌گاه پاسخگو نیستند بلکه طلبکار هم هستند و می‌توان نام این افراد را گفت.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد:مسئله مستحدثه حوزه علمیه بانکداری و بیمه نیست بلکه مدیریت دینی و اسلامی است.

آیت‌الله میرباقری با اشاره به آشوب‌های عراق تصریح کرد:مردم عراق این موضوع را به‌خوبی می‌دانند که ایران اسلامی در زمان داعش فداکاری زیادی کرد و این گروهک تروریستی نابود شد.

وی تصریح کرد:امروز بسیاری از ملت عراق با ما ارتباط خوبی دارند، افرادی که در کشور عراق دست به آشوب زدند از رژیم بعث و آشوبگران هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آفات نفوذ تصریح کرد:مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نفوذ دشمن تأکید کردند به‌خصوص از ابتدای دولت نیز به این موضوع تأکید داشتند که نسبت به موضوع نفوذ کار و توجه شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار وبرکات انقلاب اسلامی بیان کرد: کار‌های بزرگ و تاریخی به برکت انقلاب انجام داده است که یکی از آن‌ها ایستادگی در برابر دیکتاتور‌ها و فروپاشی نظام مارکسیست است.

آیت‌الله میرباقری خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت ایران از مرحله نفوذ و تحریم اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها