فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

نبود روحانی مستقر در روستا‌ها آسیب‌های اجتماعی را در پی داشته است

فرمانده سپاه ناحیه سبزوارگفت: نبود روحانی مستقر در مناطق محروم و برخی روستا‌ها آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۵۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا در دیدار با رئیس جدید مدرسه علمیه اهل بیت سبزوار در محل این مدرسه با بیان اینکه حضور روحانی مستقر در مناطق محروم و روستا‌هایی در شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار باشد اظهارداشت: حضور روحانی در مناطق مختلف به صورت مستمر با ارائه راهکار‌های اجتماعی مذهبی و تربیتی می‌تواند منتج به نتایج مثبتی در بین مردم این مناطق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نبود مبلغین توانمند که بتوانند محوریت اجرایی و تربیتی در این روستا‌ها را به عهده بگیرد سبب شده است تا آسیب‌های اجتماعی رو به فزونی باشد تاکید کرد: مدیریت مدرسه علمیه باید به گونه‌ای زمینه حضور طلبه‌های جوان و توانمند را در این مناطق ایجاد کند.

موحد نیا در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر خانه‌های عالم در برخی از روستا‌ها ساخته شده که متاسفانه به دلیل نبود روحانی مستقربدون استفاده است ادامه داد: بسیج و سپاه این آمادگی را دارد که حتی در مناطقی که خانه عالم وجود ندارد با اجرای اردو‌های جهادی و همیاری مردم اقدام به ساخت این مراکز کند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و حقیقی در راستای تخریب چهره روحانیت به صورت جدی وارد عمل شده است تاکید کرد: علی رغم تمام این تخریب‌ها مردم نشان داده اند که همیشه هم نوا با روحانیت و پای کار انقلاب هستند.

وی اشاره به اینکه هر سال مراسمات معنوی و عزاداری‌ها با شور بیشتر و جمعیتی به مراتب بیشتر برگزار می‌شود خود نشان از این دارد که مردم همواره با روحانیت همراه هستند تصریح کرد: باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و طلاب انقلابی را بیش از گذشته تربیت کرد.

گفتنی است که علی اخباری حدود یک هفته است به عنوان رئیس جدید مدرسه اهل بیت سبزوار معرفی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار