فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دغدغه مردم در راستای افزایش گرانی‌ها پس از اجرای طرح سهیمه‌بندی بنزین گفت: قطعا بسیج و سپاه نسبت به این دغدغه مردم بی‌تفاوت نیست و برای رفع مضلات کشور به مجلس و دولت کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۳۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن ایام گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: روز 16 آذر را به دلیل پیشینه تاریخی آن می‌توان روز مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی و نظام سلطه دانست.

 فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراهی با مسئولان کشور در راستای رفع مشکلات مردم و نظام اسلامی را وظیفه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سپاه همواره آماده است تا در میادین مختلف جهت رفع مشکلات مردم و انقلاب حضور پیدا کند تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده است که برای حفظ آرامش مردم و نظام جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص جایگاه سپاه در کشور ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز اخیرا در بیاناتی فرمودند که "اگر بسیج شکل نمیگرفت، معلوم نبود وضعیت انقلاب چه میشد" و نمونه بارز این جمله را نیز می‌توان در نقش بسیج مردمی در پایان دادن به فتنه اخیر مشاهده کرد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به دغدغه مردم در راستای افزایش گرانی‌ها پس از اجرای طرح سهیمه‌بندی بنزین خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه نسبت به این دغدغه مردم بی‌تفاوت نیست و برای رفع مضلات کشور به مجلس و دولت کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات