خبرهای داغ:

ثبت نام 240 داوطلب نمایندگی مجلس در استان

افزایش 60 درصدی داوطلبان درنمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۰۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  اظهار داشت: از آغاز ثبت‌نام داوطلبین استان کرمانشاه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی مورخ شنبه دهم آذر تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه ۲۴۰ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: در این راستا ۱۲۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ، ۱۴ نفر در حوزه کنگاور، صحنه و هرسین، ۲۱ نفر در سنقر، ۲۳ نفر در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو، ۲۶ نفر در قصرشیرین و گیلانغرب و ۲۸ نفر در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ثبت‌نام شده اند.

سلیمانی با اعلام اینکه ۲۱۶ نفر از داوطلبین مرد و ۲۴ نفر زن بوده اند، بیان کرد: یک نفر از داوطلبین دارای مدرک کاردانی، ۱۴ نفر کارشناسی، ۱۸۴ نفر کارشناسی ارشد، ۳۱ نفر دکتری و ۱۰ نفر نیز حوزی هستند.

وی درباره بیشترین و کمترین فراوانی داوطلبین از نظر سنی افزود: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال ۹۳ نفر از داوطلبین و یک نفر نیز در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال ثبت نام کرده اند.

سلیمانی با بیان اینکه ۷۱ نفر از داوطلبین کارمند هستنذ، گفت: ۳۲ نفر از داوطلبین سابقه ایثارگری داشته، ۱۴ نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس و ۵۷ نفر نیز سابقه داوطلب شدن در ادوار گذشته مجلس را داشته اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دوره قبلی ثبت نام از داوطلبین مجلس طی پنج روز نخست ۱۴۸ نفر ثبت نام کردند که آمار این دوره نسبت به قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار