خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ودر راس آن ها پلیس ، برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب آمادگی کامل دارند .
کد خبر: ۹۱۹۶۹۹۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در همایش ناجا و جامعه اسلامی که در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر فرزانه انقلاب به خوبی ادامه راه و مسیر انقلاب را نشان داده‌اند و همه ما موظف به اجرای آن هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، در تمام این سال‌ها دشمنان دست به حربه‌ها و حیله‌های بسیاری زدند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی را زمین زده و به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند که البته به فضل الهی همه دسیسه‌هایشان خنثی و هیچ حاصلی از آن به دست نیامد.

وی تصریح کرد: اینک که وارد پنجمین دهه حیات انقلاب شکوهمند اسلامی شده‌ایم می‌طلبد تا جمهوری اسلامی با توجه به تنگ نظری‌های دشمنان قدرتمندتر از گذشته به مسیر عزتمند خود ادامه دهد از این رو رهبر فرزانه انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین فرمودند.

جاویدان، انقلاب اسلامی را بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی به قوت قلبی برای ملت‌های آزادی‌خواه و خار چشمی برای مستکبران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) از همان ابتدا سنگ بنای انقلاب اسلامی را بر مبنای ظلم‌ستیزی پایه‌ریزی کرد و تا امروز این فرهنگ در جامعه و حکومت اسلامی ما با درایت مقام معظم رهبری ادامه داشته است.

جاویدان در پایان از تلاش پلیس برای رسیدن به تراز انقلاب خبر داد و گفت: سربازان ولایت در ناجا همواره آماده عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری بوده‌اند.

 

ارسال نظرات