خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی با گرامیداشت روز دانشجو تاکید کرد: ۱۶ آذرماه فرصتی است تا از مقام و منزلت دانشجویانی تکریم گردد
کد خبر: ۹۱۹۶۹۷۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استانداروفرماندار شهرستان شاهرودبه مناسبت روزدانشجو پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران و جلوه‌ای روشن از مقاومت و استقلال‌خواهی دانشجویان در برابر نظام سلطه است که سبب افروخته شدن شعله‌های آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی گردید.
دانشجو، واژه‌ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت است.
۱۶ آذرماه فرصتی است تا از مقام و منزلت دانشجویانی تکریم گردد که که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علی‌ها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند و همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند. مرور صفحات تاریخ گواه آن است که دانشگاهیان، در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ، رشد و پیشرفت آن، نقشی اساسی برعهده داشته و دارند.
اکنون و در برهه‌ای از زمان که استکبار جهانی بر علیه استقلال و تمامیت ایران اسلامی قد علم کرده است و هر گونه پیشرفت و آبادی ایران را مغایر با اهداف خود می‌داند، انتظار می‌رود دانشجویان عزیز و گرامی جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و با توسعه علم و دانش خود در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی نزدیکتر و آرامش و آسایش را برای مردم غیرتمند این سرزمین به ارمغان بیاروند.
اینجانب فرا رسیدن روز ۱۶ آذر ماه را به دانشگاهیان گرامی و به ویژه دانشجویان ارجمند شهرستان شاهرود صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای شما فرزندان ملت، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی مسئلت می‌ نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها