خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: وضعیت قم از بسیاری از شهر‌های کشور بهتر بوده، ولی مردم قم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی این شهر هستند و مردم نقش مؤثری در بهبود وضعیت عفاف و حجاب دارند.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۴۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفتگویی اظهار داشت: وضعیت قم از بسیاری از شهر‌های کشور بهتر بوده، ولی مردم قم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی این شهر هستند.

وی با بیان اینکه برخی نارسایی‌ها شایسته قم نبوده و باید پیگیری و رسیدگی به این دغدغه مردم قم شود، ابراز کرد: دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه فعالیت‌های زیادی را آغاز کرده‌اند که امیدواریم با تلاش‌های بیشتر به نتایج مطلوب برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: مردم نقش مؤثری در بهبود وضعیت عفاف و حجاب دارند و باید گام‌هایی برای بهتر شدن اوضاع حجاب و عفاف بردارند و گله‌مندی از وضعیت پوشش و معضلات فرهنگی با همکاری مردم قابل‌حل است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه بانوان محجبه باید در مباحث عفاف و حجاب بانوان قمی وارد شوند، یادآور شد: بانوان محجبه افراد بی‌اطلاع را نصیحت، امربه‌معروف و آگاه کنند و دستگاه‌های مربوطه نیز باید در این زمینه وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها