مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: اگر امروز مدافعان در مقابل دشمن چون کوه ایستاده اند دلیل اطمینانی است که به تامین نیازهای غذایی توسط تولیدکنندگان و کشاورزان دارند که بی نیازی به بیگانگان را رقم می زند.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۳۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، روح اله خدارحمی صبح روز پنج شنبه ۱۴ آذر در کارگروه بخش کشاورزی شهرستان های گرمسار و آرادان طی سخنانی گفت:در بانک کشاورزی افتخار می کنیم که پشتیبان و خادم مردم و کشاورزان و تولیدکنندگان هستیم. مردمی که در این برهه خطیر از زمان به لطف خدا و همت تولیدکنندگان و به خصوص کشاورزان اجازه ندادند، بحرانی برای کشور پیش بیاید و با وجود سختگیری ها و تحریم های شدید، بازار پولی و ارزی کشور ثبات پیدا کرد.
 مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه افزود: امروز حمایت از کشت گلخانه ای و افزایش سطح گلخانه ها، از اولویت های برنامه های بانک کشاورزی است و تسهیلات چشمگیری در کل کشور پرداخت شده و در استان سمنان هم شاهد گسترش گلخانه ها هستیم.
خدارحمی اظهار داشت: وظیفه بانک کشاورزی حمایت از بهره برداری خوب و بهینه از ظرفیت های موجود بخش کشاورزی است که در سال ۹۶ تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ ۶ درصد و در سال ۹۸ در چهارچوب بندالف تبصره ۱۸ تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد پرداخت شد و به طور کلی از سال ۹۶ تا ۹۸ برای بخش کشاورزی از نظر دسترسی به اعتبارات ارزان، دوره ی استثنایی و خوبی بوده است.
خدارحمی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی به مشکلات مطرح شده پاسخ داد.
بر اساس این گزارش دکتر غلامرضا کاتب نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های گرمسار و آرادان به عنوان میزبان جلسه مسائل و مشکلات مردم منطقه در بخش بیمه و تسهیلات بخش کشاورزی را در ابتدای جلسه مطرح کرد و سپس نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی نظرات ،دیدگاه ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات