خبرهای داغ:
فرمانده مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه استان سمنان :

برگزاری دومین دوره ی آموزشی تکمیلی بسیج در مرکز آموزش سپاه استان سمنان

سروان پاسدار محمد مطهری نژاد گفت : دومین دوره ی آموزشی تکمیلی بسیج در سال 98 در مرکز آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۲۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سروان پاسدار محمد مطهری نژاد فرمانده مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اعلام این خبر گفت: این دوره طی 15 روز و بصورت شبانه روزی در مرکز آموزش برگزار گردید.
وی با بیان این مطلب که بسیج هر لحظه آماده تر و سربلند تر از پیش است افزود: حفظ آمادگی نظامی و معنوی از ذات بسیج بر می آید و هدف از برگزاری دوره های تکمیلی، بالا بردن و پیشبرد آمادگی نیروهای بسیج می باشد.
مطهری نژاد ادامه داد: در این دوره برنامه های تئوری و عملیاتی توسط اساتید مجرب استانی انجام شد و همچنین بسیجیان فراگیر در اردوگاه نظامی و اجرای رزمایش های از پیش طراحی شده شرکت نمودند.
فرمانده مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه استان سمنان تصریح کرد : مرکز آموزش امام حسین (ع) یکی از مراکز مجاز در سطح کشور جهت برگزاری دوره ی تکمیلی بسیج است که بصورت فعال پذیرای بسیجیان سراسر استان سمنان می باشد.
در پایان مطهری نژاد از کلیه ی دست اندرکاران و معاونتهایی که جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره مساعدت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها