نماینده ولی‌فقیه در مازندران در عصر شعر چهل سالگی بسیج:

برای مقابله با هنرمندنماها نیازمند تقویت و تشویق هنرمندان انقلابی هستیم

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در عصر شعر چهل سالگی بسیج خواستار تقویت و تشویق هنرمندان انقلابی برای مقابله با هنرمندنماها شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۰۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجتالاسلام‌والمسلمین محمدباقرمحمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در عصر شعر چهل‌سالگی بسیج که هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) به همت سازمان بسیج هنرمندان مازندران برگزار شد،با اشاره به اینکه قرآن یک پدیده هنری است،گفت: اسلام همواره انسان‌ها را به هنر ناب دعوت می‌کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه هنرمندان واقعی شهدا هستند، خاطر نشان کرد:شهدا با مرکب خونشان زیباترین خط حماسه و ایثار را ترسیم کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران  به نقش و جایگاه هنر در عصر حاضر اشاره کرد و ادامه داد:‌بعد از پیروزی انقلاب به بخش هنری شاید زیاد توجه نشد و این یک نوع آسیب به شما رمی رود.

 حجت الاسلام محمدی لائینی با ابزار تاسف از هنرمندانی که با ساز زیبایی انقلاب خیلی همنوا و هماهنگ نیستند، افزود: در برخی موارد شاهد به راه افتادن فضاهای ناهماهنگ در حوزه‌های مختلف کشور هستیم که از خارج و داخل حمایت می‌شون لذا باید برا ی مجازات این نوع هنرمندان، هنرمندان انقلابی تشویق و تجلیل شوند .

نماینده ولی فقیه در استان به لزوم تقویت هنرمندان انقلابی تاکید کرد و گفت:‌ در عرصه‌های هنری امروز نیازمند مبارزه ایجابی هستیم.و برای یک جامعه انقلابی نیازمند هنرمندان انقلاب هستیم.

امام جمعه ساری با تصریح براینکه هنرمندان بسیجی و انقلابی باید جهاد گونه عمل کنند خواستار شد  با تولید اثر هنری و سرایش شعر در مقابل این توطئه‌ها قد علم کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها