مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

علمای منافق عامل ضربه خوردن هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه عده‌ای از علمای منافق از لباس خود برای ضربه زدن به دین استفاده می‌کنند گفت: این علمای وهابی‌صفت و منافق همواره به دین ضربه زده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۹۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در دیدار با فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در رشت با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف ابراز داشت: مسئولیت‌های محول شده به بسیجیان مانند تنگه احد است که باید آن را حفظ کرده و به وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان امروز همانند بسیجیان اوایل انقلاب عمل می‌کنند گفت: عده‌ای به‌دنبال سازش با آمریکا هستند در حالی‌که سران این کشور همواره درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه اگر مذاکره‌ای میان جبهه کفر و اسلام شود بدانید که جبهه کفر برنده خواهد شد تصریح کرد: در وصیت‌نامه یکی از شهدا آمده است که هر وقت مسئولان نظام با آمریکا گفت‌وگو کنند بدانید آمریکا پیروز خواهد بود.

 

تسخیری با اشاره به اینکه عده‌ای از علمای منافق از لباس خود برای ضربه زدن به دین استفاده می‌کنند بیان داشت: این علمای وهابی‌صفت و منافق همواره به دین ضربه زده‌اند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات