خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شرایط سخت پس از طرح سهمیه بندی بنزین و نارضایتی مردم از وضع مشکلات معیشتی، گفت: با توجه اینکه امسال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو، رسانه ها کمک کنند درصد مشارکت مردم بالا برود.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۷۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

 حسین توکلی کجانی، با اذعان به اینکه مردم در شرایط معیشتی سختی بسر می برند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم علی رغم همه مسائل فرمودند: من تخصصی در این زمینه ندارم و این یک کار و تصممیم جمعی بوده که توسط سران سه قوه صورت گرفته و برای حفظ ثبات در کشور اعلام کردند از تصمیم آنان حمایت می کنم و ورود به موقع ایشان کمک کرد تا از این شرایط عبور کنیم.

وی تصریح کرد: مردم همیشه پای کار بوده اند و علی رغم همه سختی ها پشتیبان نظام بوده اند اما دسیسه و نقشه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه مجلس است، لذا رسانه ها باید تلاش کنند درصد مشارکت مردم را بالا ببرند؛ توکلی خاطرنشان کرد: وقتی مشارکت مردم و رای آنان در حوزه انتخابیه بالا برود مطالبه ها از نمایندگان نیز بیشتر خواهد شد.

 وی با تاکید بر جوان گرایی در مسئولیت ها افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند مدیریت کشور در اختیار جوان ها قرار بگیرد، دولت نیز در این راستا خوب عمل کرده است.

فرماندار ری با اشاره به شرایط نامطلوب اقتصادی گفت: برای رسیدن به اهدافمان باید با همدلی و تلاش مضاعف جلو برویم و برای این امر با روزی هشت ساعت کار کردن نمی توان کار پیش برد.

توکلی افزود: مشکلات متعددی از تهران به ری سرازیر می شود و تهران باید در ازای آنها به ری خدمات بدهد البته اقدامات خوبی نیز برای کاهش مشکلات در شهرستان صورت گرفته که باید تلاش ها برای رفع همه معضلات ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر استقلال مدیریت شهری ری گفت: اگر در ری شهردار مستقل داشته باشیم تصمیمات مختلف مربوط به شهرستان در شهرداری ری اتخاذ می شود و لزومی ندارد به خاطر هر موضوعی با شهرداری تهران گفتگو کنیم.

فرماندار ری اظهار داشت: حکم ساخت ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان ری از سوی ستاد فرماندهی ناجا ابلاغ شده و در مرحله تامین زمین هستیم که باید مجوز مربوطه از سوی معاونت فنی و شهرسازی شهرداری  تهران  اخذ شود  که این کار مستلزم چند ماه پیگیری است بنابراین اگر شهردار مستقل داشتیم خیلی سریع تر به نتیجه می رسیدیم.

  در پایان این مراسم یک قاب نفیس از سوی مصطفی علی اکبری به نمایندگی از بسیج رسانه شهرستان ری به حسین توکلی کجانی، فرماندار ساعی و تلاشگر شهرستان ری اهدا شد.  

ارسال نظرات