به جهت تجلیل یاد وخاطره شهداء

عیادت آیت‌الله جعفری از پدر شهیدان صادق‌زاده در زرند انجام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان مهدی و حسین صادق‌زاده‌زرندی، از پدر این دو شهید سرافراز عیادت کرد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۷۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
به جهت تجلیل یاد وخاطره شهداء

عیادت آیت‌الله جعفری از پدر شهیدان صادق‌زاده در زرند انجام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان مهدی و حسین صادق‌زاده‌زرندی، از پدر این دو شهید سرافراز عیادت کرد. آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان مهدی و حسین صادق‌زاده‌زرندی، از پدر این دو شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد و با خانواده معظم شهیدان به دیدار و گفت‌وگو نشست.

آیت‌الله جعفری رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه روحیه خانواده عزیز شهیدان برای نظام به عنوان یک ذخیره و برکت الهی است، اظهار داشت: عزت امروز انقلاب اسلامی در سایه خون شهدا و مجاهدت‌های جهادگرانه ایشان است و ما از حضور در بین خانواده معظم شهیدان روحیه می‌گیریم.

شهید حسین صادق‌زاده زرندی به‌عنوان جوان‌ترین آزاده شهید کشور خرداد ماه سال ۶۷ در منطقه شلمچه به اسارت نیرو‌های مزدور عراق درآمد و مهرماه سال ۶۸ بر اثر شکنجه‌های بی‌رحمانه سربازان بعثی در بیمارستان صلاح‌الدین بغداد بستری و به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر پاک و مطهر شهید والامقام پس از گذشت سازل‌ها دوری از وطن و دفن در مقبره الرمادی بغداد، سرانجام در مرداد ماه سال ۸۱ به میهن اسلامی و زادگاهش، شهر شهید پرور زرند بازگشت و در گلزار شهدای زرند آرام گرفت.

همچنین شهید سرافزار مهدی صادق‌زاده زرندی در ۱۵ سالگی در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو در اسفند ماه سال ۶۴ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار