معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی زرند برگزار می کند
یه گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ محمود زاده از برگزاری آموزش اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی،با حضور مستمر در مساجد، مدارس، و سایر جوامع هدف خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۶۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی زرند برگزار می‌کند

برگزاری مستمر جلسات آموزشی پلیس درشهرستان زرند

سرپرست فرمانده انتظامی زرند از برگزاری مستمر جلسات آموزشی چهره به چهره با اقشار مختلف اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

یه گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ سید علی محمود زاده  در تشریح این خبر گفت: با توجه به لزوم آموزش و ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، کارشناسان آموزش همگانی معاونت اجتماعی این فرماندهی با حضور مستمر در مساجد، مدارس، و سایر جوامع هدف نسبت به آموزش شهروندان اقدام می‌کنند.

وی افزود:از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۲ جلسه آموزش همگانی با موضوع پیشگیری از سرقت، اعتیاد، بیان آسیب‌ها فضای مجازی، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش فرهنگ ترافیک توسط کارشناسان آموزش همگانی پلیس در جوامع هدف برگزار شده است.

سرهنگ محمود زاده در پایان بیان داشت: این فرماندهی با جلب مشارکت‌های مردمی و تعامل با ادارات شهرستان به ویژه اداره آمورش پرورش، توانسته سهم بسزایی در شناسایی و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی مبتلا به شهرستان ایفا کند و باعٹ رضایتمندی شهروندان شود.
 
ارسال نظرات