خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: با امضای تفاهم­نامه بین حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، روزشمار انقلاب و دایره­ المعارف مصور دفاع مقدس همدان تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۳۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

روزشمار انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس همدان تدوین می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در جلسه مشترک با رئیس حوزه هنری همدان با اشاره به تدوین روزشمار انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس همدان اظهار داشت: تمرکز در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، باید در راستای جریان­‌سازی ارزش‌ها و شاخص‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از حضور ارزشمند فعالان انقلاب و دفاع مقدس در استان نهایت بهره را برد و خاطرات آنها را ثبت کرد، افزود: باید از پتانسیل‌های موجود مانند شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، سازمان‌ها،  نهادها، شخصیت‌های توانمند و صاحب‌نظران استفاده کنیم و بسیجی­‌وار ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان حوزه  نشر  را برای تحقق اهداف ذکر شده بسیار مهم دانست و تصریح کرد: برای پویایی و گسترش حوزه نشر در عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید متخصصانی در زمینه تاریخ شفاهی و نویسندگی تربیت شود.

وی ادامه داد: با امضای تفاهم­نامه بین حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، روزشمار انقلاب و دایره المعارف مصور دفاع مقدس همدان تدوین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات