رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت : تا اکنون 3100 دانش آموز و تا پایان مرحله اول اردوی راهیان نور 3550 نفر از دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرهنگ مجید سعادت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی استان کرمان در دو مرحله انجام می گیرد که دوره اول از 4 آبان ماه آغاز و 18آذر ادامه دارد و مخصوص دانش آموزان دختر است،    دوره دوم  از اوایل بهمن ماه تا پایان بهمن  ویژه دانش آموزان پسر سراسر استان خواهد بود .

وی افزود : تا اکنون 3100 دانش آموز و تا پایان مرحله اول اردوی راهیان نور 3550 نفر از دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان ، با واقعیات، اتفاقات، عملیات و خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: این اقدام به منظور آشنایی دانش آموزان با ایثار  شهادت و تجدید پیمان نسل جوان با شهدا صورت می‌گیرد.که یقینا تحول درونی در دانش آموزان ایجاد خواهد کرد که برای ما ارزشمند خواهد بود

سرهنگ سعادت خاطر نشان کرد : این دانش آموزان که همگی دوره متوسطه هستند  به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات