خبرهای داغ:
مسئول بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی گفت: طرح "هر مسجد یک حقوقدان" در سطح 69 مسجد استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۹۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمود سموئی مسئول بسیج حقوقدانان استان در همایش وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منظر قانون با اشاره به برنامه های متعدد بسیج حقوقدانان استان در سال جاری، اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز با حضور نخبگان و حقوقدانان استان، انجمن های علمی و تخصصی مسئله محور و طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله برنامه های اجرایی در سال جاری بوده است.

 وی با بیان اینکه هشت انجمن علمی و تخصصی مسئله محور در استان فعالیت دارد، افزود: طرح "هر مسجد یک حقوقدان" در سطح 69 مسجد استان اجرا می شود.

مسئول بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی بیان کرد: در طرح هر مسجد یک حقوقدان، حقوقدانان با حضور در مساجد به آگاهی‌بخشی و پاسخ‌گویی به سوالات قضایی و حقوقی شهروندان می‌پردازند.

 سموئی از وجود کارگروه های علمی و پژوهشی در بسیج حقوقدانان استان خبر داد و گفت: بحث حقوقدان طراز انقلاب اسلامی نیز پیگیری می شود.

وی گفت عدالت محوری و ولایتمداری بسیج حقوقدانان مورد تاکید است و به فرمایش مقام معظم رهبری این مسئله بالاترین مبارزه با آمریکا در خدمت رسانی به مردم است.

مسئول بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث قردادهای بنگاه های معاملاتی خودرو و مسکن در استان مشکلاتی وجود دارد و حقوق مردم در نظر گرفته نمی شود که بسیج حقوقدانان در این زمینه میتواند به مردم کمک کند و جامعه را نسبت به حقوقی که دارند آگاه سازد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها