مسؤول گروه نمایش عروسکی بسیج هنرمندان کرمانشاه:

گروه نمایش «مشی اسکندر» مهمان کودکان معلول کرمانشاهی شد

مسؤول گروه نمایش عروسکی“مشی اسکندر” سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: گروه نمایش طنز عروسکی "مشی اسکندر" مهمان کودکان معلول کرمانشاهی شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۸۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، گروه نمایش عروسکی مشی اسکندر امروز و در روز جهانی معلولان مهمان فرشته‌های مهربان مدرسه استثنایی دولتشاهی(۲) کرمانشاه شد.

محمد میرزایی امروز در کرمانشاه با اشاره به استقبال بسیار از اجرای این نمایش عروسکی، اظهار داشت: امروز در این مدرسه برای فرشته ها کوچکی که دچار اختلال معلولیت و تحت درمان هستند، نمایش عروسکی طنز اجرا کردیم و توانستیم برای لحظاتی خنده را به روی لبهای این کودکان ایجاد کنیم.

مسؤول گروه نمایشی “مشی اسکندر” سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای این نمایش توانستیم لحظات خوب و شاد را به آنان هدیه کنیم، افزود: علاوه بر آن سعی کردیم، که ارائه مباحث آموزشی از جمله بهداشت روان و بهداشت فردی را به صورت نمایش طنز داشته باشیم.

میرزایی با ابراز امیدواری اینکه مباحث آموزشی که به شکل طنز عرضه می‌شود، می‌تواند مورد استفاده مفید کودکان واقع شود و فرصتی برای رشد جامعه است، گفت: این نمایش بازتاب خوبی داشت و مورد استقبال کودکان این مرکز آموزشی قرار گرفت، به نحوی که از گروه ما خواستند مجدد برای آنان اجرا داشته باشیم.

این مسؤول به لزوم حمایت همه ارگان ها برای آموزش و ترویج فرهنگ غنی در قالب طنز برای کودکان جامعه و مناطق محروم استان، عنوان کرد: تبلیغات این گروه مورد استقبال برخی نهادها قرار گرفت و از ما برای اجرا دعوت به عمل آورند.

مسؤول گروه نمایشی “مشی اسکندر” سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: محمد میرزایی مدیر گروه،کوثر مهدی آبادی مجری، سارا ایزدی و یگانه نیازی به عنوان صداگذار و عروسک گردان در این نمایش همکاری داشتند و به اجرا پرداختند.

ارسال نظرات