خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه خودرو تريلي با گاردریل در حاشیه جاده خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۷۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در ساعت ۲۱ شب گذشته با اعلام یک فقره تصادف به مرکز فوریت های پلیسی 110 در محور" قزوين-تهران" بعد از "مير پنجي" بلافاصله ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران پلیس راه از صحنه وقوع مشخص شد، یک دستگاه تریلي تانكردار بعد از برخورد با گاردریل، وارد لاین مخالف اتوبان شده و باعث برخورد، خودروهای عبوری با یکدیگر شده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این حادثه 4 خودرو به یکدیگر برخورد کرده اند، گفت: براثر ورود این تریلی به لاین جنوبی یک دستگاه خودرو سمند با گاردریل کنار جاده برخورد که منجر به فوت سرنشین آن می شود.

وی افزود: در این حادثه راننده سمند و 5 سرنشین و راننده خودروهای دیگر مصدوم شدند که با کمک عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ بیگلری در خاتمه با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت مقررات مربوط به رانندگی در آزادراه ها و بزرگراه ها را عامل مهم در کاهش تصادفات جاده ای عنوان کرد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها