مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصارک بالا کرج از رونمایی نخستین مستند تحلیلی و میدانی از اغتشاشات بنزینی با عنوان مستند تدبیر سوخته خبر داد و گفت: این امر با همت فعالان مسجدی انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۳۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مصطفی نوری در خصوص اعلام خبر رونمایی از نخستین مستند تحلیلی و میدانی از حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: کانون فرهنگی هنری ثقلین واقع در حصارک بالا کرج گروه رسانه ای با عنوان موج راه اندازی کرده اند.

 نخستین مستند تحلیلی و میدانی از اغتشاشات بنزینی با عنوان مستند تدبیر سوخته رونمایی شد

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصارک بالا کرج با اشاره به اهتمام فعالان مسجدی در خصوص اجرای طرح ساخت مستند رسانه ای با محوریت امنیت و اغتشاشات اخیر افزود: موسسه رسانه ای موج در قالب نخستین کار رسانه ای با عنوان تدبیر سوخته سعی در بیان اهمیت جایگاه امنیت در استان و عملکرد اغتشاشات در نابودی اموال عمومی مردم به انجام رسانده است.

وی با اشاره به رونمایی این پوستر و تیزر رسانه ای با حضور فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهداء عنوان کرد: برمبنای افق راهبردی رهبر معظم انقلاب مبنی بر همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بسیج و کار اندیشه محور و با فکر، این طرح شکل گرفته است.

نوری با ضروری خواندن آگاهی سیاسی و اجتماعی از مسائل روز و جایگاه انتقاد از عملکرد مسئولان با هدف پیشرفت نظام اسلامی مطرح کرد: فعالان مسجدی از گروه های سنی نوجوان و جوان هستند که در قالب کار تشکیلاتی هدفمند، دغدغه ارتقاء و رشد نظام اسلامی ایران را دارند و از این رو نسبت به مسائل سیاسی و دغدغه های فرهنگی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، توجه ویژه ای دارند.

ارسال نظرات