پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم در مسجد فیل آباد

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) جمعی از مسئولان شهرستان به مسجد قیل آباد از توابع شهرستان فارسان آمدند و به مشکلات مردم رسیدگی و پاسخگوی مطالبات آنها شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۲۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت پایگاه امام سجاد(علیه السلام) شهر فیل آباد از توابع شهرستان فارسان فرماندار شهرستان فارسان به همراه جمع کثیری از مسئولان ادارات شهرستان به مسجد جامع شهرفیل آباد آمدند تا به مشکلات مردم این شهر رسیدگی کرده و پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشند.

این برنامه که تحت عنوان مسجد مطالبه گر، مسئول پاسخگو برگزار گردید با استقبال زیاد مردم شهر فیل آباد روبرو شده و بسیاری از مردم توانستند مستقیما و بدون هیچ واسطه ای با مسئولان روبرو و مشکلات خود را بیان کنند.

فرماندار شهرستان فارسان در جمع مردم شهر فیل آباد گفت: مردم فیل آباد مردمی نجیب هستند و هیچ گاه خاسته نابجایی نداشتند. لذا تلاشهایی در حال انجام است تا امکانات عمومی در این شهر افزایش یابد. سالن ورزشی محله مخابرات شهر فیل آباد نیز در همین راستا با همت مردم و مسئولان بنا شد امید است که در آینده نیز اینچنین اقدامات مفیدی انجام شود.

آقای طاهری در ادامه گفت: در بحث تعویض شبکه های آب لوله کشی کارهای خوبی صورت گرفته است و از لحاظ امنیتی نیز شهر فیل آباد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امنیت خوبی داشته است.

مسئول شبکه بهداشت شهرستان فارسان نیز در جمع مردم فیل آباد گفت: در بحث دندانپزشک یک نفر همیشه حاضر است و چون یک نفر دندانپزشک باید به ۱۵۰۰ نفر ارائه خدمت کند ما فیل آباد و عیسی آباد را یکی کردیم .

وی گفت: از لحاظ شاخص های بهداشت محیطی وضعیت شهر فیل آباد بسیار خوب می باشد از جمله نمونه گیری آب که با اطمینان می گوییم هیچ گونه آلودگی آب در فیل آباد نداریم.و درپاسخ به سوال اینکه چرا از بخش های دیگر جهت بیماران به فیل آباد مراجعه می کنند اینکه ما گفته ایم به هیچ عنوان مریضی را برنگردانند.

آقای طاهری فرماندار شهرستان در بحث وضعیت جاده ها مخصوصا مشکلات جاده به سمت باباحیدر گفتند : خواسته به حقی است به خاطر عدم وجود دور برگردان ، مکاتبه کردیم و مدیر کل راهداری قرار است یک تقاطع از وسط راه ایجاد شود و یک میدان هم در آخر فیل آباد ایجاد  شود. میدان اول فیل آباد بحث تملک زمین است که کارهای آن انجام شده است.

در پاسخ به سوال تصرف زمین های کشاورزی، چون این قسمت را منابع ملی اعلام کردند راه قانونی آن شعبه ۴ دادگستری استان است اگر حق با شما بود زمین به شما بر میگردد.

علت عدم اجرای طرح هادی

طرح هادی حل شده است ولی هفته آینده جلسه ای در دهیاری برگزار می شود و مشکلات طرح بررسی میشود و ان شاء الله در استان تصویب شده و اجرا می گردد.

چرا مردم فیل آباد باید ۳۰۰ میلیون پول برای شهرداری بدهند؟

طاهری گفت: به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان پرداخت شود و دولت هم این پول را به عنوان کمک مردم به شهرداری تازه تاسیس است و دولت آن را به شهرداری می دهد و در دولت این قانون است و دست من به عنوان نماینده دولت نیست.

چرا روند سالن ورزشی کُند پیش می رود؟

وی افزود: سالن ورزشی از سال ۹۷ شروع کرده است برآورد اولیه ۹۰۰ میلیون بود و فقط در حد ساخت و نصب سوله بود و با پیگیری های انجام شده ۵۰۰ میلیون اعتبار پیش،بینی شده است‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار