خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگرچه برخی در کشور به دنبال این هستند تا درباره جنگ سیاه نمایی کرده و آن را عامل بدبختی مردم نشان دهند اما واقعیت این است که امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۹۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز طرح بازدید 8 هزار دانش‌آموز همدانی از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: از جمله روزهای تلخ بسیجیان همدان در دوران دفاع مقدس بمباران پادگان ابوذر بود که سبب به شهادت رسیدن 395 نفر و جانباز شدن 2 هزار و 500 تن از بسیجیان شد.

وی با بیان اینکه در آن روز سخت از ساعت 9 صبح تا 13 چهار اسکادران هوایی دشمن بدون وقفه پادگان ابوذر و درست محل استقرار بسیجیان بمباران کردند، افزود: این روز برای ما سخت بود چون در همان ساعات اولیه به دلیل شهادت نیروها پدافند هوایی پادگان از کار افتاد و ما نمی‌توانستیم پاسخ دشمن را بدهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه علت مشکلات کنونی کشور به‌جز سوء مدیریت و عدم تدبیر، مزاحمت‌های آمریکا برای نظام اسلامی ایران است، گفت: اگرچه برخی در کشور به دنبال این هستند تا درباره جنگ سیاه نمایی کرده و آن را عامل بدبختی مردم نشان دهند اما واقعیت این است که امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است.

وی با انتقاد از نگاه و عملکرد دنیایی مسئولان که سبب بروز مشکل در کشور شده است، تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند ما در دوران دفاع مقدس تنها با عراق در جنگ بودیم یک نگاه ساده‌لوحانه است چراکه پادگان ابوذر را خلبانان فرانسوی و صهیونیستی بمباران کردند مانند یمن که بمباران این کشور را خلبانان دیگر کشورها انجام می‌دهند نه خلبانان سعودی.

سردار فرجی با اشاره به سقوط پهباد آمریکایی توسط سامانه پدافندی سوم خرداد ابراز کرد: این سامانه یک هفته قبل از سقوطش به دست سپاه وارد منطقه کریه شده و از مناطق نظامی و تعداد نیروهای روسیه گزارش‌هایی تهیه‌کرده بود و بدون اینکه حتی اخطاری دریافت کند در حال بازگشت به آشیانه خود بود که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شکار شد.

وی با تشریح پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته که سبب عزت و افتخار ایرانیان شده است، عنوان کرد: جوانان ما خیلی وقت بود که سامانه سوم خرداد را ساخته بودند اما پرنده‌ای که بتواند در ارتفاعات مختلف پرواز کند را نداشتند که باهدف قرار دادن آن برد این سامانه را امتحان کنند هرچند آمریکایی‌ها با ارسال پهباد این مشکل را برای ما حل کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: پهبادی که توسط پدافند سوم خرداد شکار شد در ارتفاع 77 هزار پایی پرواز می‌کرد و ما با زدن این پرنده شکاری نشان دادیم برد سامانه پدافندی ما تا 77 هزارپا نیز می‌رسد امکانی که در سال‌های قبل نداشتیم.

وی با اعلام اینکه امروز آمریکا در حال پدافندی قرار دارد و شرایط آفندی خود را ازدست‌داده است، گفت: امروز ما به‌راحتی می‌توانیم ناو آبراهام لینکلن آمریکا را باوجود چندین جنگنده هوایی که بر عرشه آن مستقر هستند، به یک آهن‌قراضه تبدیل کنیم.

سردار فرجی  با تأکید بر اینکه اگر قرار باشد ماجرای سقوط پهباد آمریکایی به دست سپاه و تلاش آنها برای پیدا کردن لاشه پهباد را بسازیم یک فیلم اکشن تولید کرده‌ایم، ابراز کرد: این افتخارات به دست شما جوانان در کشور رقم خورده است.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که در روزهای گذشته شاهد بودیم نیز به دلیل مزاحمت‌های آمریکا رخ داد و افزایش قیمت بنزین فقط بهانه‌ای برای آغاز تعرضات آنها بود چراکه آنها تحمل دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

سردر فرجی خطاب به دانش آموزان بابیان اینکه فضای مجازی شما را به‌گونه‌ای محاصره کرده نمی‌توانید به‌درستی متوجه پیشرفت‌های کشور شوید، اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای ایجاد آشوب در کشور بیش از دو سال بود که برنامه‌ریزی کرده بودند تا فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه 88 را در کشور اجرا کنند به همین دلیل می‌گویم اتفاقی که رخ داد اعتراض نبود تعرض بود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با دفع این فتنه سربلند از این میدان بیرون آمدند، عنوان کرد: ما در این چند روز سختی و فشاری بیش ازآنچه در کربلای 5 رخ داد را تحمل کردیم به همین دلیل افتخار می‌کنیم بسیج فتنه‌ای بالاتر از فتنه 88 را خنثی کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه برخی با رخ دادن این آشوب گفتند ما خواب بوده‌ایم درحالی‌که باید بدانند این‌گونه نبود افزود: حجم کاری که ما در روزهای دفع آشوب انجام دادیم بسیار بالا بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی افراد بابیان برخی سخنان عملاً به دشمن گرا می‌دهند، عنوان کرد: بسیج به خوبی توانست به فتنه بزرگ روزهای گذشته غلبه کرد و خوب است بدانید در ایام آشوب هر شب 5 ‌تا 7 هزار بسیجی تأمین امنیت مردم همدان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات