حجت الاسلام جعفری گفت: مردم خوب می فهمند و خوب مدیریت می کنند لذا حافظین اصلی اسلام و انقلاب خود مردم هستند که این‌مهم‌را در فتنه اخیر ثابت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۸۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام عباس جعفری در جمع مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: پس از گران شدن بنزین سفارش ما به دولتمردان بر مهر ورزی و عدالت محوری است سعی شود به نیازمندان رسیدگی کنند چون توصیه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر این مهم است.

 

وی ادامه داد: مسئولین با میدان دادن به جوانان و خود مردم عدالت را گسترش بدهند و به مشکلات مردم توجه خاص داشته باشند .

 

امام جمعه کوهبنان افزود: چند ماه بیشتر از عمر مجلس نمانده تا فرصت هست باید خدمت رسانی بیشتر به مردم داشته باشند.

 

وی بیان داشت: در هفته بسیج کارهای خوبی در سراسر کشور انجام شد مدیریت جهادی بسیار اثر گذار است مدیران باید جهادی کار کنند از جمله طرح های خوب بسیج گشت رضویون در شهر کوهبنان است که جوانان‌متصدی امنیت شهر هستند.

 

خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: سالروز شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته ای را در پیش داریم که توسط عوامل صهیونیست به شهادت رسید.

 

وی تاکید کرد: روز جهانی فلسطین و همبستگی با ملت مظلوم این خطه را در پیش داریم جبهه مقاومت با ایستادگی در برابر صهیونیست تشکیل شده لذا همواره شاهد شکست دشمنان هستیم گرچه آنان مرتب هزینه می کنند اما راه به جایی نمی برند لذا در صدد تفرقه بین حلقه های مقاومت هستند.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: رزمندگان جبهه مقاومت تربیت یافته گان مکتب ولایت و رهبری هستند لذا دشمنان نمی توانند بین ایران و سایر کشورها تفرقه بیندازند گرچه در فتنه اخیر هم بدنبال ضربه زدن بودند اما ملت ایران اسلامی جواب آنان را دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان از پیاده روی اربعین ضربه خوردند لذا در صدد اختلاف و دو دستگی هستند.

 

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی را در پیش داریم که در شهر ری مجاهدت های سیاسی، علمی و فرهنگی فراوانی داشت و راه عملی بودن ولایت را به مردم نشان داد و مردم را آگاهی و بصیرت بخشید.

 

وی بیان داشت: شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس را در پیش داریم شخصیتی وارسته و فارغ از دنیا طلبی که در برابر ظلم و استمعار ایستاد و با شهادت جاودانه شد .

 

وی تاکید نمود: نمایندگان مجلس باید قوانین خوب تصویب کنند که مشکلی از مردم حل کند و راهی از پیش پای مردم بردارد چون نمایندگان مجلس الگویی همانند شهید مدرس دارند .

 

امام جمعه کوهبنان افزود: مردم باید در انتخابات مجلس که پیش رو داریم بصیرت خود را حفظ کنند کسانی را انتخاب کنند که هوای انقلاب و مردم را داشته باشند و فقط به فکر خود و دارو دسته خود نباشند.

 

وی تصریح نمود: از جمله تحفه های نظام های غربی بیماری ایدز است باید جوانان و خانواده ها به دستورات دین مبین اسلام توجه کنند تا این بیماری گسترش پیدا نکند .

 

ارسال نظرات