مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان:

نوجوانان را در بحث هاي خانوادگي شرکت دهيد/نوجوانان به موفقيت هاي روزانه احتياج دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان در جمع اولیاء دانش آموزان دبیرستان مقطع اول در آموزش و پرورش گفت: نوجوانان را در بحث هاي خانوادگي شرکت دهيد.خانه اي که در آن والدين و نوجوانان فرصت بيان نظرات خويش را نسبت به اشياء و موضوعات مورد علاقه خود داشته باشند فرصت مناسبي براي يادگيري به نوجوانان مي دهد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۵۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان در جمع اولیاء دانش آموزان دبیرستان مقطع اول در آموزش و پرورش گفت: غيرمستقيم به فرزندان نوجوان خود کمک مي کند تا احساس مثبتي نسبت به مدرسه کسب کنند .

حجت الاسلام محمدی گفت: نوجوانان را در بحث هاي خانوادگي شرکت دهيد.خانه اي که در آن والدين و نوجوانان فرصت بيان نظرات خويش را نسبت به اشياء و موضوعات مورد علاقه خود داشته باشند فرصت مناسبي براي يادگيري به نوجوانان مي دهد که هيچ مدرسه اي نمي تواند با آن برابري کند ، نوجوانان از گفتگوهاي سرغذا ، بيش از تمام مدت روز در مدرسه چيز ياد مي گيرند .

محمدی گفت : فرزند خود را در مسير موفقيت قرار دهيد.نوجوانان نيز مانند بزرگسالان ، ‌در اثر موفقيت هاي متناوب به موفقيت خو مي گيرند . آنها به خود اطمينان پيدا کرده و از خويشتن انتظار موفقيت دارند . اين گونه کودکان در مدرسه موفق و در خانه شاد و مسرور هستند .
نوجوانان به موفقيت هاي روزانه احتياج دارند . آنها بايد آگاهي يابند که والدينشان از موفقيت آنها اطلاع حاصل کرده و به وجودشان افتخار مي کنند . والدين بايد به نوجوانان بفهمانند که موفقيت يک روياي دور و غير قابل دسترسي نيست . بلکه موفقيت در زمان حال هم موجود و ممکن است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان گفت: روحيه ديني و ايمان مذهبي را در کودکان و نوجوانان تقويت کنيد.
در انجام برنامه های معنوی روزانه،از جمله نماز و دعاهای یومیه آنها را هدايت، ارشاد و تشويق کنيد.

ارسال نظرات