خبرهای داغ:
مراسم رونمایی از 5 دستاورد جدید و اختراع محسن معتمدی جوان موفق بسیجی از محسن آباد برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مراسم رونمایی از 5 دستاورد جدید و اختراع محسن معتمدی جوان موفق بسیجی از محسن آباد برخوار با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شهر دولت آباد، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری، مسئولین ادارات و نهاد های دولتی شهرستان و اعضای شورای اسلامی محسن آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

این دستاوردها و اختراع جدید شامل دستگاه تصفیه آب کولرهای گازی به آب معدنی، آب قلیائی و آب مقطر که قابلیت تصفیه آب شهر، سیل و رودخانه است که خانوارها می توانند در مسافرت ها همراه خود داشته باشند و آب های مختلف را جهت مصرف تصفیه کرده و مصرف نمایند، این دستگاه با جافندکی ماشین قابلیت کار دارد.

لازم به ذکر است این دستگاه در مواقع بحران ( پدافند غیرعامل) کاربرد داشته و می تواند در مواقع سیل، زلزله و غیره آب تصفیه شده را در اختیار مردم قرار دهد.

اختراع دیگر تجهیز باز کن انواع پیچ ها به خصوص پیچ های چرخ ماشین با قابلیت افزایش ۱۸ برابری انرژی ورودی است که این تجهیز جهت پنچر گیری ماشین برای خانم ها و افراد مسن کاربرد دارد.

لازم به ذکر است این تجهیز دارای وزن فوق العاده کم ( حدود دو کیلوگرم ) بوده و علاوه بر پنچر گیری قابلیت بالا و پایین بردن جک را هم دارد.

ساک چند منظوره، چادر پدافند غیر عامل و مسافرتی و سه چرخه تاشو سه وضعیت با قابلیت استفاده همزمان و ترکیبی ویلچر، کالسکه، سبد خرید، اسکوتر و سه چرخه سلامتی از دیگر اختراعات این جوان برخواری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها