خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از قهرمانان و جشن 40 سالگی بسیج به همت بسیج ورزشکاران شهرستان برخوار در سالن همایش های خوارزمی دانشگاه آزاد دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۸۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مراسم تجلیل از قهرمانان و جشن 40 سالگی بسیج به همت بسیج ورزشکاران شهرستان برخوار در سالن همایش های خوارزمی دانشگاه آزاد دولت آباد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه  از 50 نفر ورزشکار بسیجی که توسط هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران و نمایندگان هیات های ورزشی مدال آور در عرصه بین اللملی و کشوری انتخاب شده بودند تجلیل به عمل آمد.

این برنامه شامل آیتم های مختلفی از جمله تکریم 3 تن از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان توسط مادران قهرمان های ورزشی نسل جدید انقلاب ، نمایش کلیپ های ویژه چهل سالگی بسیج و معرفی قهرمانان ورزشی در قالبی زیبا، معرفی برترین هیات در زمینه ی جذب از نگاه بسیج ورزشکاران و معرفی 5 هیات برتر از نگاه اداره ی ورزش و جوانان شهرستان برخوار تهیه شده بود.

در این برنامه از همراهان بسیج ورزشکاران نیز تجلیل بعمل آمد و در پایان هیات کبدی به سرپرستی اصغر کمالی مقدم به عنوان برترین هیات از نگاه بسیج ورزشکاران شناخته شد و هیات های فوتبال، کاراته، ژیمناستیک، کبدی و هندبال به عنوان برترین هیات های ورزشی از نگاه اداره ورزش و جوانان شناخته شدند.

از دیگر آیتم های ویژه مراسم تکریم ماداران قهرمانان ورزشی به دست خود ورزشکاران با اهدای گلدان های گل بود که فضای زیبایی را به نمایش گذاشت و در پایان از فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ شفیعی، دکتر باقری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد و مهندس کرباسی مدیریت دفتر فنی مهندسی ولیعصر که حامی مادی و معنوی این برنامه بودند تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها