خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان قزوین:

برخورد تریلر با گاردریل در قزوین یک کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه خودرو تریلی با گاردریل در حاشیه جاده خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۷۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری  اظهار کرد: با اعلام یک فقره تصادف به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در محور «قزوین-تهران» بعد از «میر پنجی» بلافاصله ماموران پلیس راه ونیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران پلیس راه از صحنه وقوع مشخص شد، یک دستگاه تریلی تانکردار بعد از برخورد با گاردریل، وارد لاین مخالف اتوبان شده و باعث برخورد خودروهای عبوری با یکدیگر شده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این حادثه ۴ خودرو به یکدیگر برخورد کرده اند، گفت: براثر ورود این تریلی به لاین جنوبی یک دستگاه خودرو سمند با گاردریل کنار جاده برخورد که منجر به فوت سرنشین آن می شود.

وی افزود: در این حادثه راننده سمند و ۵ سرنشین و راننده خودروهای دیگر مصدوم شدند که با کمک عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت مقررات مربوط به رانندگی در آزادراه ها و بزرگراه ها را عامل مهم در کاهش تصادفات جاده ای عنوان کرد.

 

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار