خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت اقناع افکار عمومی در خصوص شبهات گفت: این حضور بار دیگر ثابت کرد حافظان و پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و مسئولین باید با تمام توان و با افتخار در خدمت مردم بوده و اهتمام تام و تمام آنان معطوف به رفع مشکلات مردم، بویژه مشکلات معیشتی، باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۴۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل سالن جلسات شورا برگزار گردید.


حجت الاسلام احمد ملایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله نهم دی از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه استان در مناسبات ملی و انقلابی تشکر نمود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در وقایع اخیر و تشکر عمیق ایشان از حضور حماسی، مهم و تاثیرگذار مردم بعنوان مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی گفت: همانطور که شاهد بودیم مردم بزرگ و بصیر خراسان جنوبی در جای جای این استان، به رغم وجود مطالبات، نگرانی ها و خواسته های معیشتی برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور به سیل خروشان راهپیمایی های خودجوش پیوستند و حماسه ای دیگر آفریدند و به فرموده مقام معظم رهبری «کاری که ملّت در این یک هفته کردند، خیلی بالاتر بود، خیلی مهم‌تر بود از هر حرکت میدانی».

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت اقناع افکار عمومی در خصوص شبهات گفت: این حضور بار دیگر ثابت کرد حافظان و پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و مسئولین باید با تمام توان و با افتخار در خدمت مردم بوده و اهتمام تام و تمام آنان معطوف به رفع مشکلات مردم، بویژه مشکلات معیشتی، باشد. از هم اکنون تا نهم دی ماه فرصت مغتمنی جهت تبیین و برنامه های بصیرتی در مساجد، مدارس و دانشگاهها و سایر محافل و مجامع است.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقاطع گوناگون با فتنه های مختلفی از سوی دشمنان روبرو بوده و دشمن نیز دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده است ولی همواره هوشیاری، بصیرت و حضور به موقع مردم، بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرده است و حماسه هایی نظیر 9 دی آفریده است.


در ادامه ضمن تشکیل ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی در استان، کارگروه تبیین، جهت اقناع افکار عمومی در خصوص شبهات و کارگروه پشتیبانی از رسانه ها نظر به ضرورت انعکاس شایسته حضور باشکوه مردم توسط خبرگزاری ها و مطبوعات تشکیل گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها