خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی گفت: در راستای تدوین کتب آموزش پیش دبستانی، تفاهم نامه ای فی ما بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خراسان جنوبی با اداره کل آموزش و پرورش منعقد گردید.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۴۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهندس مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خراسان جنوبی با اداره کل آموزش پرورش استان خبر داد.

 وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 6 دهستان استان در پنج عرصه فرهنگی، اشتغال، عمران، سلامت و تعلیم و تربیت بصورت همه جانبه و محتوای تولید شده و برنامه های عملیاتی در زمینه سلامت و اصلاح سبک زندگی و الگوی تغذیه سالم با استناد به سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین برنامه های تربیتی ریشه ای و بنیادی مبتنی بر ارتباط مؤثر مربیان تربیتی با دانش آموز، خانواده و مسجد و در راستای تدوین کتب آموزش پیش دبستانی، تفاهم نامه ای فی ما بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خراسان جنوبی با اداره کل آموزش و پرورش منعقد گردید.

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گفت: در این زمینه با جلسات متعدد برگزار شده با معاونت آموزش ابتدایی و گروه پیش دبستانی آموزش و پرورش و کارگروه سلامت و تعلیم و تربیت قرارگاه، تجربیات میدانی و موفق و محتوایی با هدف ارتقای سطح بهداشت و ایمنی مانند ارائه سبک زندگی و تغذیه سالم با ادبیات کودکانه و تصاویر مبتنی بر غذاهای سالم ارائه و در محتوای کتب لحاظ گردید.

  وی ادامه داد: همچنین از ظرفیت تیم های اندیشه ورزی این کارگروه در قرارگاه جهت مشاوره استفاده شده است.

 هنری گفت: در قالب این تفاهم نامه کارگاه های آموزشی برای مربیان پیش دبستانی با استفاده از ظرفیت کارگروه های قرارگاه برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها