خبرهای داغ:
سرهنگ برزگر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه آوج گفت: در حال حاضر نباید به دنبال متهم کردن و خطکش گذاشتن باشیم بلکه همه باید در این زمان به دنبال آرامش و وحدت باشیم . باید تلاش کنیم هر کجا که دشمنان به دنبال بر هم زدن این نظام است، گوش به فرمان و تبعیت پذیر مقام معظم رهبری باشیم .
کد خبر: ۹۱۹۶۳۶۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(سه شنبه) طی مراسمی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آوج برگزار گردید فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تکریم و معارفه شد.

سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این برنامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شعار راهبردی داشتند و آن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود. این شعار اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام بود.

این مسوول با اشاره به بدخواهی دولت آمریکا در قبال ملت ایران و انقلاب اسلامی بیان کرد: از بزرگترین خیانت های آمریکا و دشمنان در مورد ما حصر اقتصادی و بلوکه شدن ایران اسلامی بود و از خیانت های دیگر جنگ تحمیلی توسط صدام به کشور ما بود و بعد از جنگ کمک به گروهک های خلق عرب و منافقین و ترور مسولان نظام و هم اکنون تحریک کشور های حاشیه خلیج فارس است. امروز هم می بینیم که دشمنان ما از گروهک های تازه تاسیسی مانند داعش حمایت می کنند و یا بر تبل جدایی طلبان می کوبند و در کشور های دوست و همسایه ما ایجاد آشوب و نا امنی می کنند.

دشمنان نمی دانستند با آن شدت که وارد عمل شدند با همان شدت هم سرکوب خواهند شد

برزگر تصریح کرد: در اتفاقات اخیر کشور دشمنان به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت کشور عزیزمان بودند ولی دشمنان این را نمی دانستند که مردم بصیر زود تر از همه خط خود را از آشوب گران جدا خواهند کرد .

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: این را بدانیم آشوب گران هیچ کدام دلسوز این نظام نبودند بلکه به دنبال بر هم زدن نظم و آرامش مردم بودند . دشمنان نمی دانستند که با آن شدت که وارد عمل شدند با همان شدت هم سرکوب خواهند شد .

برزگر تبیین کرد: در حال حاضر نباید به دنبال متهم کردن و خطکش گذاشتن باشیم بلکه همه باید در این زمان به دنبال آرامش و وحدت باشیم . باید تلاش کنیم هر کجا که دشمنان به دنبال بر هم زدن این نظام است، گوش به فرمان و تبعیت پذیر مقام معظم رهبری باشیم .

وی تاکید کرد: وحدت و یکدلی می تواند ما را از این گردنه عبور دهد و امروز کارخوب و پاسداری کردن در هر شغل و جایگاهی باید الویت ما باشد .

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: دشمنان جهانی ما، منافقین و ضد انقلاب به دنبال یک خیانت بزرگ هستند که جلوی سرعت این انقلاب را که به خوبی در حال حرکت است بگیرند و این را ترامپ اعتراف کرده که با هزینه هایی که شده حتی نتوانسته است گوشه ای از اقتدار این کشور را به زمین بزند .


گفتنی است در پایان جلسه از زحمات سرهنگ پاسدار مهرعلیان تقدیر و سرهنگ عیسی ربیعی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج معرفی شد .

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها