خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: بازنشستگی در پاسداری از اسلام و انقلاب معنا و مفهومی ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۵۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در دیدار روحانیون بازنشسته حجت الاسلام بشیرسخائی نژاد افزود: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند.

وی پیشکسوتان را سرمایه های ارزشمند بسیج و سپاه دانست و گفت: امروز پیشکسوتان بسیج و پاسدار در همه عرصه ها با روحیه بالای بسیجی همچنان منشا خدمت هستند.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: بازنشستگان گنجینه ای از تجارب ارزشمند هستند که در طولدوران خدمت خود به بهای عمر شریف شان به آن دست یافته اند و باید امروز نیروهای جوان از این تجارب استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجربه را در حل مشکلات جامعه مفید دانست و گفت: بارها ثابت شده که نیروی با تجربه در کنار نیروی جوان نتایج خوبی را به همراه داشته است .

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات این عزیزان در بدنه سپاه و بسیج افزود: نسل جوان سپاه و بسیج به تجربیات شما نیاز دارند و باید شما به عنوان پیشکسوت در کنار نیروهای جوان به آنها کمک فکری و راهبردی کنید.

حجت الاسلام طالعی تاکید کرد: استفاده وبهره مندی شاغلین و پرسنل جوان از تجارب ارزنده پیشکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آنها با سپاه و بسیج امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات