خبرهای داغ:
جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان بهبهان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۴۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان بهبهان، در روز یکشنبه ۹۸/۰۹/۱۰ تعداد ۱۱ اتوبوس از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان بهبهان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با تشریح اهداف برگزاری این اردو گفت: هدف اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان است.
سرگرد پاسدار قنواتی افزود: در راستای عمل به فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان ها به منظور یادآوری رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و بهره مندی از گنجینه و معدن طلای این دوران با ارزش، اردوهای راهیان نور با حضور دانش آموزان مشتاق دختر از مدارس شهرستان بهبهان و شهر زیدون برگزار شد.
وی گفت: انتقال فرهنگ ایثار مقاومت شهادت و جهاد به نسل های آتی انقلاب اسلامی یکی از ضروریات در کشور است و این برنامه از اهداف اصلی راهیان نور در شهرستان بهبهان است که در این راستا تعداد ۱۱ اتوبوس از دانش آموزان پایه دهم دختر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در طول اردو از راویان و طلاب برای اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی استفاده شد.
جانشین سپاه ناحیه بهبهان در ادامه برنامه دو روزه این کاروان معنوی را تشریح کرد و گفت: در روز اول و در طول مسیر برنامه های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده است که توسط راویان و طلاب اجرایی خواهد شد سپس زیارت یادمان شهدای هویزه و روایت گری را خواهیم داشت و شب در محل استقرار همه زائرین به منظور آشنایی میدانی با گوشه ای از رشادت های دلیرمردان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، در برنامه نمایشی معرفتی حضور می یابند و در روز دوم قبل از بازگشت به شهرستان، زیارت معراج شهدا و شهدای گمنام جایزان نیز برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها