فرمانده سپاه رامسر در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد این شهرستان؛
فرمانده سپاه رامسر گفت:حتماً باید در کنار کارعملیاتی،جهادی علمی آن کار هم وجود داشته باشد تا بتواند سبب رشد و تعالی کشور در ابعاد مختلف شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۲۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه شهرستان رامسر با دکتر علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ محمدرضا خمسیه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش هم برای ارتقای حوزه‌های علمی، امنیتی و خدمت‌رسانی به مردم قدم بردارند گفت: دانشگاه، اساتید و دانشجویان از ارکان اصلی ارتقاء سطح فرهنگ جامعه هستند و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، حمایت از نخبگان، تحقیقات و پژوهش های کاربردی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف اصلی ما در این همکاری مشترک خواهد بود.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار بدون علم کم اثر است خاطرنشان کرد: حل مشکلات جامعه بدون داشتن علم کافی، امکانپذیر نیست حتماً باید در کنار کارعملیاتی ، جهادعلمی آن کار هم وجود داشته باشد تا بتواند سبب رشد و تعالی کشور در ابعاد مختلف شود و در مقابل آن علم بدون کار هم بی اثر خواهد بود.

خمسیه ابراز امیدواری کرد ؛در همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه شهرستان بتوانیم در رفع مشکلات و معضلات این شهرستان در حوزه مختلف گردشگری، بازیافت زباله، صنایع بسته بندی و به خصوص در حوزه کشاورزی گام های موثری برداشته و این همکاری مشترک بتواند در حمایت از طرح‌های دانشجویان مرکز رشد واحدهای فناور اثرگذار باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها