خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی گفت: در اتفاقات اخیر، تصمیم رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از قانون مصوب سران قوا بهترین راهی بود که معظم‌له انتخاب کردند و موجب فروکش فتنه شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۱۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، شامگاه دوشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین‌دژ که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در کشور امر ضروری است و هر دولتی برای آن، باید برنامه‌ای مدون داشته باشد و این ضرورت در دیگر کشورها هم وجود دارد و درآمد حاصل از این اصلاح قیمت در مصالح عمومی مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: ارزان بودن حامل‌های انرژی موجب مصرف بی‌رویه می‌شود که این برای کشور مضر است و امروز در مصرف برق ملت ۸۰ میلیونی ایران به اندازه یک میلیارد مردم چین است، لذا اصلاح قیمت‌ها هم عین عدالت می‌باشد.

مسئول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی افزود: در اصلاح قیمت‌ بنزین باید اقناع‌سازی صورت می‌گرفت و مردم با محاسن و معایب آن توجیه می‌شدند و قبلا هم به اطلاع مردم رسیده می‌شد تا زندگی خود را با آن‌ها تطبیق دهند.

وی لازمه اصلاح قیمت‌ها را اعطای یارانه هدفمند به مردم دانست و گفت: در اصلاح قیمت‌ها حتما باید بازار کنترل شده و جلوی تاخت و تاز عده‌ای سود جو گرفته شود. رهبر معظم انقلاب هم به این مسئله تاکید کردند، لذا مسئولین باید از دستورات رهبری اطاعت کنند و بدانند اطاعت از ولی‌فقیه، اطاعت از رسول‌الله (ص) است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سؤال از حاکمیت برای فهم بیشتر و اطمینان قلبی ایرادی ندارد، اما این‌که سر هر مسئله‌ای حاکمیت را مورد هجمه قرار دهد، در شأن یک مسلمان نیست.

وی تصریح کرد: در اجرای فرمان حاکم جامعه باید خواص و سابقه‌دارها پیش قدم و مردم هم به تأسی از آن‌ها از حاکم جامعه اطاعت کنند. امام علی (ع) از عدم اطاعت مردم زمان خود گلایه کرده و بیان می‌کنند که در مقابل معاویه حاضر هستم ده نفر از سربازهای خود را بدهم و یک نفر از یاران معاویه را بگیرم، چرا که آن‌ها مطیع فرمانروای خود هستند.

مهدوی اظهار کرد: در اتفاقات اخیر، تصمیم رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از قانون مصوب سران قوا بهترین راهی بود که معظم‌له انتخاب کردند و موجب فروکش فتنه شد.

ارسال نظرات