خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
سرهنگ کوشکی با بیان اینکه شورای راهبردی زن و دفاع مقدس می‌تواند نقش زنان استان فارس در دفاع مقدس را تبیین کند، گفت: تاکنون تألیف شایسته‌ای در این بخش در حوزه زنان استان صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۰۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جلسه راهبردی زن و دفاع مقدس این استان با بیان اینکه نقش زنان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، گفت: بزرگ‌ترین هنر مادران و همسران در دوران دفاع مقدس تربیت و پشتیبانی از رزمندگان در شرایط بسیار سخت جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را تحمل کردند، افزود: زنان در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی و فداکاری بسیاری را انجام دادند و بزرگ‌ترین هنر زنان در دوران دفاع مقدس و پیش از آن انقلاب اسلامی پشتیبانی و تربیت رزمندگان در راستای دفاع از انقلاب اسلامی بود.

کوشکی بیان كرد: این همسران و مادران شهدا بودند که دوش به دوش فرزندان و همسران خود در راستای اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمن مقابله کردند و آن‌ها با تربیت فرزندان و حمایت از همسران خود مسئولیت‌های خانه و فرزندان را برعهده گرفتند تا همسران و فرزندان آ‌نها با کمترین دغدغه از کشور دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: شورای راهبردی زن و دفاع مقدس می‌تواند نقش زنان استان فارس در دفاع مقدس را تبیین کند تا برای نسل‌های آینده ماندگار بماند و مورد استفاده آیندگان قرار بگیرد.

وی گفت: تاکنون تألیف شایسته‌ای در این بخش در حوزه زنان استان صورت نگرفته است و باید این شورا در تدوین کتاب تلاش کند و مراسم‌هایی همچون شب خاطره در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با حضور همسران و مادران شهدا راه‌اندازی شود تا خاطرات آن‌ها برای جامعه بازگو شود.

كوشكی اظهار كرد: شورای راهبردی زن و دفاع مقدس باید در خصوص تبین گام دوم انقلاب اسلامی به‌صورت فنی، علمی و هنری نیز ورود كرده و این مسئله را با بهره‌گیری از دفاع مقدس تبیین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها