خبرهای داغ:
خواهران بسیجی حوزه حضرت نرجس (س) همزمان با هفته بسیج، به مغازه‌های محدوده پردیسان، به همراه شاخه‌های گل تابلونوشته‌هایی مبنی بر احایث کسب و کار و افزایش رزق و روزی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خواهران بسیجی حوزه حضرت نرجس (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) همزمان با هفته بسیج، به مغازه‌های محدوده حوزه در پردیسان، به همراه شاخه‌های گل تابلونوشته‌هایی مبنی بر احایث کسب و کار و افزایش رزق و روزی اهدا کردند.

به گفته خانم «راستگو» فرمانده حوزه، برگزاری مسابقه کتبی تفسیر سوره «زمر» بین پایگاه‌های تابعه، مسابقات ورزشی دارت، طناب کشی و تنیس روی میز و نیز برپایی نشست‌های بصیرتی، انس با قرآن و غبار روبی مزار شهداء از ویژه برنامه‌های حوزه حضرت نرجس (س) در هفته بسیج بوده است.
تصاویر/ اهداء تابلونوشته‌های احادیث کسب و کار به مغازه داران از سوی خواهران بسیجیتصاویر/ اهداء تابلونوشته‌های احادیث کسب و کار به مغازه داران از سوی خواهران بسیجیتصاویر/ اهداء تابلونوشته‌های احادیث کسب و کار به مغازه داران از سوی خواهران بسیجیتصاویر/ اهداء تابلونوشته‌های احادیث کسب و کار به مغازه داران از سوی خواهران بسیجیتصاویر/ اهداء تابلونوشته‌های احادیث کسب و کار به مغازه داران از سوی خواهران بسیجی
ارسال نظرات