خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان، یکشنبه ۱۰آذر محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه در اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۸۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

در آغاز برنامه سرگرد هجریان جانشین سپاه آبادان ضمن عرض خیر و مقدم به بازنشستگان در خصوص اغتشاشات اخیر توضیحاتی دادند و خواستار حضور کلیه بازنشستگان و انتقال تجربیات به نیروهای جوان سپاه شدند.
سخنران برنامه حجت الاسلام روزپیکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان ضمن تقدیر از بازنشستگان سپاه که اکثر افراد از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بودند پرداختند.
وی در خصوص سبک زندگی از دید قرآن افزود: طبق آیات قران خداوند به مومنان متذکر می شود باید ایمانتان را حفظ کنید.
ایشان افزود: در روز قیامت کسانی که در دنیا معصیت کنند در آتش جهنم قرار خواهند گرفت و به همین دلیل نباید خود و خانواده تان در دام شیطان قرار بگیرید.
ایشان در ادامه درخصوص ورود به مسائل سیاسی توسط پیشکسوتان افزود: با توجه به خروج امریکا از برجام وعدم پایبندی طرف مقابل به تعهداتشان متاسفانه مشاهده می شود برخی جوانان تقصیر را به گردن رهبری می اندازند که وظیفه پیشکسوتان روشنگری و توجیه جوانان است.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از این مشکلات باید نمایندگان مردم جوان ، مقتدر و انقلابی انتخاب شوند که با این چنین تصمیمات مقابله کنند.
روزپیکر در پایان گفت: پیشکسوتان ذخایر واقعی این انقلاب هستند و باید از این افراد جهت پیشرفت کشور استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها