خبرهای داغ:
درهفته بسیج ، یادواره سردار شهیدپاسدار سهراب محبعلی و شهدای بسیجی هندیجان همزمان با کنگره بزرگداشت ۹۲هزار شهید بسیجی سراسر کشور با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه شهرستان هندیجان با شکوه ویژه ایی در مسجد حضرت ولی عصر (عج)هندیجان جنوبی برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۹۶۱۷۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در یادواره شهید سهراب محبعلی ، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد : شهدای ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس برای حفظ انقلاب و اسلام با ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه از کشور دفاع کردند.

 

وی افزود: شهدا بر گردن همه ماها حق دارند و مدیون ایثار شهدا هستیم که با تمام وجود از کشور دفاع و در برابر دشمنان اسلام ایستادگی نمودند تا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند .

 

وی بابیان شهدا بهترین الگوی مناسب رفتاری است گفت: شهیدان با نثار خون خود درس بزرگ حماسه و رشادت به همه ماها یاد دادند و بهترین الگوی مناسب رفتاری همین شهدا هستند و وظیفه داریم با فرهنگ سازی مناسب به نسل های کنونی و آینده منتقل نماییم.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: عمل نمودن به وصیت نامه های شهدا موجب رستگاری می شود و دشمنان اسلام از نام و راه شهدا در حراس هستند و انقلاب با وجود شهدا و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری پابرجا هست و ما تا آخرین خون در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کنیم.

 

در ادامه گزارش خبری ، مراسم یادواره شهید سهراب محبعلی و شهدای بسیجی هندیجان با برنامه هایی شامل قرائت قرآن، پخش سرودملی و کیپ، سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان، خاطره گویی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اهداء هدیه و تقدیر از خانواده شهید سهراب محبعلی در مسجد حضرت ولی عصر (عج)در هندیجان جنوبی با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی با حضور مردم ، خانواده شهید سهراب محبعلی، خانواده شهدا ، مسئولان از جمله امام جمعه ، معاون فرماندار و فرمانده سپاه ، رزمندگان اسلام و بسیجیان حوزه شهید مزارعی و پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی و دیگر بسیجیان پایگاه های شهرستان برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها