نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

زکات محصولات پسته و زعفران ویژه مرند احیا می شود

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تلاش برای احیای زکات محصولات پسته و زعفران در شهرستان مرند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۶۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجید نجفی، امروز در جلسه راهکارهای عملی تبلیغ و ترویج فرهنگ احیای زکات ویژه منطقه چهار آذربایجان شرقی که با حضور مسئول ستاد زکات استان و ائمه جماعت جهاد کشاورزی شهرستانهای مرند، تبریز، اسکو، جلفا و شبستر در اداره جهاد کشاورزی شهرستان مرند برگزار شد، ابراز داشت: تلاش می کنیم زعفران و پسته از محصولات مهم شهرستان ویژه مرند به گردونه زکات برود و در قالب طرح «شجره طیبه» اجرایی شود.

وی افزود: ۱۱ روحانی در ادارات مختلف شهرستان تبریز مستقر هستند و جلسه راهکارهای عملی تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات ویژه منطقه ۵ استان آذربایجان شرقی هفته آینده برگزار می شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ۱۱ هزار کارشناس پهنه جهاد کشاورزی استان به صورت روزانه در روستاها مستقر می شوند که پتانسیل خوبی برای احیای فرهنگ زکات به شمار می روند، براین راستا پیشنهاد عضویت کارشناسان پهنه در شورای زکات مطرح خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: صندوق اعتباری خرد زنان روستایی شامل هزار شغل خانگی در روستاها راه اندازی شده است که تسهیلات کم بهره به آن ها تعلق می گیرد، این صندوق ها فرصت خوبی برای ایجاد شغل ویژه زنان سرپرست خانوار به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار