خبرهای داغ:
در مراسم گلریزان مسجد امام خمینی(ره) شهر الوند:

مبلغ 26میلیون و700 هزار تومان به منظور کمک به بازسازی مناطق سیل زده لرستان جمع آوری شد.

در مراسم گلریزانی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار گردید، مبلغ 26میلیون و 700 هزار تومان به منظور کمک به بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان جمع آوری گردید .
کد خبر: ۹۱۹۶۱۰۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم گلریزانی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار گردید، مبلغ 26میلیون و 700 هزار تومان به منظور کمک به بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان جمع آوری گردید و صبح امروز(دوشنبه) با حضور چند تن از خیرین به فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تحویل داده شد.

سرهنگ طاهر خانی در این خصوص اظهار کرد: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند در شرایط دشوار در کنار یکدیگرند و معنای واقعی "چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو ها را نماند قرار" بوده اند.

وی ادامه داد: مایه افتخار است که سپاه پاسداران در امر کمک رسانی، برقراری امنیت و حوزه های مختلف مورد اعتماد مردم قرار دارد و این کمک های مردمی را به دست نیازنپمندان واقعی دریافت کمک در مناطق محروم می رساند.

طاهرخانی در خاتمه گفت: به همت بسیج سازندگی استان قزوین واحد هایی که قرار بود توسط سپاه قزوین بازسازی و یا تعمیر گردد در مراحل پایانی انجام کار قرار دارند و ان شا الله تا پایان آذرماه سال جاری در اختیار مردم شریف شهرستان نور آباد لرستان قرار خواهد گرفت.

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها