خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان، دادستان قزوین و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین با حضور در محل ستاد انتخاباتی شهرستان قزوین از روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای بازدید کردند
کد خبر: ۹۱۹۶۰۶۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در حاشیه این بازدید گفت: عوامل اجرایی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی از اولین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مقدمات ثبت‌نام را فراهم کرده اند و همدلی، نظم و هماهنگی موجود در ستاد انتخاباتی شهرستان قزوین قابل ‌تقدیر است.

وی افزود: در بازدید از ستاد انتخاباتی قزوین شاهد بودیم که قانون در جریان است که این امر بیانگر تعهد هیئت نظارت و اجرایی است و از همین حالا تلاش می‌کنند امانتدار خوبی باشند و امیدواریم این روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین تاکید کرد: همه فعالیت‌های ستاد انتخاباتی بر مبنای قانون است و اجازه نمی‌دهیم کسی له یا علیه کسی تبلیغات کند و از همه مدیران، مسئولان و کارکنان ستاد انتخاباتی و همچنین نمایندگان و طرفدارانشان می‌خواهیم که فصل الخطاب را قانون بدانند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این بازدید تاکید کرد: نظم و هماهنگی حاکم بر ستاد انتخاباتی شهرستان قزوین بیانگر عزم جدی هیئت نظارت و اجرایی در رعایت صحیح قانون است و جای تقدیر دارد.

محمد قاسمی بیان داشت: انتظار این است همه کسانی که به عنوان داوطلب ثبت نام کرده‌اند خودشان تلاش کنند که کمترین تخلف و جرمی واقع نشود و آنچه در قانون تعیین و تبیین شده را رعایت کنند.

این مقام قضایی استان قزوین خاطرنشان کرد: هیئت های اجرایی و نظارت چنانچه تخلفات جزئی مشاهده کردند ابتداً تذکرات لازم را به نامزد‌ها و هواداران آن‌ها بدهند تا ما مجبور به اعمال قانون نشویم و امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌ها، مسئولان و آحاد مردم بتوانیم انتخاباتی سالم، پرشور و در امنیت کامل و همسو با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها