خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی از افتتاح 40 طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۰۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های این شهرستان، اظهار کرد: 40 طرح به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل افتتاح ۵ طرح اقتصاد مقاومتی، ۲۷ خانه مددجویی، خانه عالم، مسجد روستایی و آغاز عملیات اجرایی ۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی است، ادامه داد: این پروژه‌ها درراستای اجرای سیاست‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

 این مسوول اضافه کرد: امسال ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در خوی اجرا می‌شود که ۵ طرح از آنها در زمینه پرورش قارچ، قالیبافی، پرورش بوقلمون، تولید عرقیات گیاهی و روغن‌گیری می‌باشد.

وی افزود: با بهره برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

فرمانده سپاه خوی از افتتاح ۲۷ واحد مسکونی مددجویی، خانه عالم و مسجد روستایی در ۳ هزار مترمربع زیربنا از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: امروز همچنین عملیات اجرایی ۸ واحد مسکونی مددجویی در ۴۰۰ متر مربع زیربنا در مناطق روستایی خوی آغاز شد.

علایی مجموع اعتبارات طرح‌های افتتاح شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با همراهی مردم و مسوولان می‌توان تا اندازه زیادی مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف را برطرف کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات