سردار یوسفعلیزاده:

بسیجی در هر میدانی قرار بگیرد نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ا اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره گفت: بسیجی در هر یک از این میدان‌ها قرار بگیرد آن میدان و عرصه، نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۹۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده در جمع بسیجیان حوزه 7 سپاه ناحیه مقداد مشهد در بخشی از سخنان خود به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درجمع بسیجیان اشاره نمود که فرمودند استقلال یعنی آزادی یک ملت. یعنی ملت آزادانه بتواند کار خودش را انجام بدهد؛ نظام سلطه ضد این آزادی است؛ یک روز با استعمار، یک روز با استعمار نو، یک روز با جنگ نرم و البته هرجا لازم باشد با نیروی نظامی هم وارد میشود و ابا هم نمی‌کند.
 
وی افزود: میدان حضور بسیج، میدان مبارزه با دشمن است و فرقی نمی‌کند چه میدان اقتصادی باشد یا میدان ورزشی، امنیتی، اجتماعی، علمی و سازندگی و... در هر صورت بسیجی حضورش برخلاف میل دشمن است و در هر عرصه‌ای که حاضر شود مأیوس کننده دشمن خواهد بود.
 
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره گفت: بسیجی در هر یک از این میدان‌ها قرار بگیرد آن میدان و عرصه، نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار